Kolejiště H0 – 245×150 cm – První kroky stavby

Začal jsem stavět toto zvláštní kolejiště. Stavba začala jak jinak než dvoudílným rámem, na který jsem přiděl krátké nohy na kolečkách.Nohy jsou opravdu krátké, protože kolejiště bude mít 5 pater a půjde tak poměrně do výšky.

Další na řadu přišlo rozměření výdřevy a korku a jejich nařezání.

Pak už jsem mohl začít s připevňováním výdřevy a také osazením výhybek a přestavníků do všech zhlaví.

Opět se mi při osazování výhybek potvrdilo, že kolejivo Roco není dobrá volba a v budoucnu budu toto kolejivo zákazníkům rozmlouvat. V mezičase jsem naprogramoval zpětné ohlasy a dekodéry pro přestavníky MP1.

Po nalepení korku na nejnižší patro kolejiště jsem provedl nalepení kolejí a poté rozměření jednotlivých úseků skrytého nádraží. Každá kolej je rozdělena na mnoho úseků dlouhých 31 cm, jak si zákazník přál. Tak bude moci na každé koleji ve skrytém nádraží „parkovat“ několik vlaků za sebou.

Protože se jedná o několikapatrové kolejiště, budu muset přistoupit k použití podpěrných přepážek.

Nyní mě ale čeká zapojení elektriky na prvním patře.

 

 

Mohlo by se vám také líbit...

Napsat komentář