Po předání minulého kolejiště jsem se po krátké úklidové pauze a pauze na malou 3denní, která se kvůli následným zdravotním potížím protáhla na 5 dnů, pustil do stavby dalšího kolejiště. V titulku mám sice zahájení stavby, ale nějak jsem neměl moc času ani chuti psát průběžné články a tak je najednou měsíc pryč a kolejiště je z více než poloviny plánovaných prací hotové. Tak ale postupně:
Kolejiště je po dlouhé době měřítko N, které stavím. Stavba začala rámem a nohami, jak bývá obvyklé.
Poté přišlo na řadu vyřezání výdřevy a korku a mohl jsem se hned pustit do výroby samostatné části nádraží.
Po nalepení korku jsem osadil výhybky s přestavníky a pak i zbývající koleje.
Pak jsem celou desku s usazenými kolejemi otočil a kompletně ji zapojil, a to včetně propojovacích konektorů.
Jakmile bylo celé nádraží zapojeno, tak jsem ho odložil bokem a začal vyměřovat podpěry pro vedení tratí. Všechny podpěry jsou poměrně vysoko. Je to z toho důvodu, že zákazník chce na kolejišti modelovat hluboký kaňon s řekou a tak musí být koleje vedeny vysoko nad rámem.
Po přilepení všech podpěr jsem mohl začít připevňovat výdřevu. Tu také lepím napevno na podpěry. No a když už zasychá výdřeva, byl prostor na korek, který jsem také průběžně pokládal.
No a konečně koleje. Ty mám v tuto chvíli z velké části hotové, a to včetně usazení 2 rovných mostů. Další 2 mosty v obloucích si zákazník bude dodělávat sám.
Poslední věc, kterou jsem udělal je vyřezání ovládacího panelu. Ten bude později umístěn na pojezdy pro zásuvky a bude možné ho tedy vysouvat a zasouvat.
Nyní mě čeká dokončit pokládku kolejí a pak 2 složité věci. První bude kompletní zapojení ovládacího panelu a druhou sestavení 10 ks návěstidel vzor CCCP. To bude vůbec šílenost s LEDkami o velikosti 1 x 0,5 mm. Podobné už jsem ale skládal viz článek zde. Kolejiště bych chtěl do končit maximálně do poloviny září, ale věřím, že to stihnu i rychleji.