Poslední dny se práce velmi prolínaly a tak to zobecním. Rozhodně neprobíhaly v tom pořadí, jak je zde uvedeno, ale různě napřeskáčku.
Pokračoval jsem v tvoření základu terénu a také jsem vytvořil pěnou první kopce. Ty jsem poté nožíkem seřezal do požadovaného tvaru.
Další prací byla výroba a usazení tunelových portálů, a to jak železničních, tak silničního, který jsem musel celý vyrobit.
Na řadu také přišla výroba silnic. Ty jsem vyrobil z 3 mm tlustého kartonu, který jsem si nařezal na laseru. Po jeho usazení na místo jsem karton natřel speciální barvou šedého asfaltu.
Další prací bylo slapení, nastříkání a natření různých dílů budoucích nástupišť. Je to taková titěrná a časově poměrně náročná práce.
Práce, na kterou jsem se velmi těšil byla tvorba řeky. Ta ještě není úplně dokončena – chybí drobné zvlnění, ale už teď vypadá moc pěkně a bude krásnou dominantou celého kolejiště.
Stihl jsem také zaštěrkovat koleje na širých tratích.
No a to asi zatím stačí. I tak je toho dost. A práce, co mě ještě čeká, také.