Po předání minulého kolejiště jsem se po krátké úklidové pauze a pauze na malou 3denní, která se kvůli následným zdravotním potížím protáhla na 5 dnů, pustil do stavby dalšího kolejiště. V titulku mám sice zahájení stavby, ale nějak jsem neměl moc času ani chuti psát …
Kolejiště TT U 290×270 cm – Usazení výdřevy, podkládka korku a kolejí
Po 3 týdnech přináším novinky v pracích na kolejišti. Trochu mně přibrzdily Velikonoční svátky a také cesta za zákazníkem, kterému jsem pomohl se stavbou kolejiště u něj doma. Naposledy jsem vás informoval o pokládce kolejí v jednom zhlaví. Podobně jsem osadil výhybkami, přestavníky a kompletně …
Kolejiště TT U 290×270 cm – Zahájení prací na kolejišti
Mám za sebou první 2 týdny prací na kolejišti, na jehož stavbu jsem se velmi těšil. A je to konečně tady! Velikost, tvar, míra „zakolejení“ a hlavně námět se mi velmi líbí. Super také je, že toto kolejiště budu stavět včetně krajiny, s výjimkou stromů, …
Kolejiště H0 U 417×295 cm – Průběh prací
Jak jsem vás informoval, už 30. října loňského roku jsem získal zakázku na dílčí práce na kolejišti H0 U 417×295 cm. Od té doby postupně v technologických pauzách při stavbách jiných kolejišť pracuji na této zakázce. Práce nepostupují příliš rychle, protože těch technologických pauz nebývá …
Kolejiště TT 170×100 cm – Přilepení výdřevy a nalepení všech kolejí
Tento týden jsem nalepil veškorou výdřevu, doplnil chybějící části korku a také přilepil všechny koleje. Nejdříve jsem přilepil hlavní nádraží a poté si vyměřil vnitřní okruh, jehož nejnižší části jsou přilepeny přímo k základní desce. Poté přišel na řadu vnější okruh. Podpěry jsem vyřezal jak …
Kolejiště TT 170×100 cm – Pokládka zhlaví a jejich elektrické zapojení
Tento týden jsem zahájil přilepením druhého zhlaví. Ještě před zahájením montáže přestavníků jsem k otvorům pro struny přestavníků nalepil kousek překližky tak, aby byl přestavník dál od výhybky a také abych měl větší vrstvu pro vruty, které by mě jinak prolezly skrz překližku ven. Pak …