Kolejiště H0 200×130 cm – Dokončení prací

Od minulé zprávy byl postup následující: Nejdříve byl položen korek a pak i koleje na chybějící části kolejiště.

Poté jsem otestoval, zda není někde nějaký problém v kolejích nebo v elektrickém zapojení a vše řádně otestoval se svými testovacími lokomotivami.

Jakmile jsem zjistil, že je vše v pořádku, pustil jsem se do štěrkování. Nejdříve nádraží, na které jsem použil rezavý štěrk. Jak bývá zvykem, tak v nádraží obvykle štěrkuji jen uvnitř kolejí, aby si zákazník mohl usadit nástupiště a pak vše doštěrkovat sám. Nesmí se zapomenout na námezníky ve zhlavích, což se mi na levém zhlaví podařilo, takže jsem je pak musel složitě doplnit dodatečně.

U tohoto štěrku jsem měl docela problém. Má celkem velkou fragmentaci a dost špatně do něho zatíkalo lepidlo. Zvláštní. Přitom ostatní štěrky od firmy Polák, které si zákazník sám dodal, byly v pohodě. Zde je porovnání velikosti zrn různě barevných štěrků. Oba jsou deklarovány jako štěrk H0.

Jinak práce teď v těch vedrech nic moc:

Před štěrkováním širých tratí jsem musel ještě připevnit přípravu pro předvěsti a také pro přejezd a nezapomenout vše natřít hnědou barvou.

 Pak zaštěrkovat i širé tratě (zákazník si přál použít různé barvy štěrků) .

Po zaschnutí jsem kolejiště pečlivě vysál a postavil na bok, abych mohl přivést signál i k předvěstím. Také jsem osadil elektroniku pro železniční přejezd se závorami. Bohuže přejezdy teď pan Němeček vůbec nestíhá vyrábět a nepřijímá na ně objednávky a tak jsem vše jen připravil a zákazník si bude muset přejezd dodělat sám, až půjde koupit.

Tím je hrubá stavba kolejiště v podstatě hotová a bude čekat na odvoz. Zbytek si zákazník dodělá sám.

 

Mohlo by se vám také líbit...

Napsat komentář

Kolejiště na míru
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.