Práce na kolejišti pokračovaly rychle. Nejprve jsem zasypal nástupiště asi 1 mm silnou vrstvou jemného štěrku a zakapal ho naředěným Herkulesem úplně stejně, jak se dělá štěrkování kolejí.
Pak přišla na řadu silnice. Tu jsem vytvořil z 2 mm tlusté lepenky a silnici přilepil k připravenému terénu.
Jakmile silnice zaschla, pustil jsem se do tvorby povrchu terénu. Ten dělám z několika vrstev ubrousků nasáklých lepidlem. Video s postupem můžete najít zde: https://youtu.be/3LSfV6gikx0
Po důkladném proschnutí jsem povrch natřel hnědou barvou, čímž se vytvoří vhodný barevný základ pro nalepení trávy.
Pak jsem se pustil do skal. Ty jsem vyrobil se zmačkaného papíru s texturou skály. Video s postupem můžete najít zde: https://youtu.be/9x3MzacTgww
Pak jsem mohl „zasadit“ trávník. Nejdříve základní vrstva anglického trávníku z floků o délce 2,5 mm a po zaschnutí vytvoření drnů z floků o délce 6 mm. Video ze zatravňování můžete najít zde: https://youtu.be/HmXmn-kZFek
Kolejiště je tím v podstatě hotové. Chybí mi jen „zadrnovat“ některá místa a kolejiště rozdělit na dvě části, aby mohlo být odvozeno zákazníkovi. Kolejiště je z mé strany hotové, ale do finální podoby ještě toho dost chybí. Zbytek si ale dodělá zákazník sám. Jedná se o další detaily jako keře, stromy, silnici, domečky, lampy, značky, figurky atd. Zde je tedy několik závěrečných fotografií.
A zde je video ze zkušebních jízd:
A na závěr fotografie rozděleného kolejiště: