Kolejiště TT L 200 x 140 cm – Skryté nádraží

Další etapou práce na kolejišti bylo osazení a zapojení skrytého nádraží. Postup byl samozřejmě stejný jako na viditelném nádraží: výdřeva – korek – zhlaví – koleje a elektrika. Není zde moc co popisovat, tak přikládáme jen několik fotografií:

Když už se dělala ta elektrika, tak jsem udělal rovnou i napájecí a řídící část. Byly osazeny 3 zdroje – jeden na centrálu, jeden na booster a jeden pro napájení přestavníků výhybek a zapojil jsem rovnou i centrálu a booster, který bude napájet spodní část kolejiště. Zde je vidět jedna z výhod centrály DR5000 oproti Z21 – dá se snadno namontovat na podkladovou desku.

A když už bylo vše zapojeno, mohl jsem po očištění kolejí začít s testovacími jízdami:

 

 

Mohlo by se vám také líbit...

Napsat komentář