Získali jsme další zakázku pro hrubou stavbu kolejiště TT ve tvaru L o rozměrech 200 x 140 cm. Požadavkem zákazníka je výroba rámu, osazení a zaštěrkování kolejí a veškerá elektroinstalace včetně světelných návěstidel s českou rychlostní návěstní soustavou. Zbytek si zákazník dodělá sám.
Hlavním motivem kolejiště bude dvojkolejná trať se středně velkým nádražím se 4 kolejemi a 3 kusými kolejemi. Požadavkem zákazníka bylo také skryté nádraží. Rám musí být vzhledem k umístění rozdělen na 2 části a celé kolejiště bude spojeno až na místě instalace. Bude použito kolejivo Tillig bez podloží, usazené na korkovém loži. Kolejiště bude řízeno digitálně s možností automatického provozu pomocí počítače a softwaru RocRail.
Vzhledem k velmi omezenému prostoru bylo velmi problematické vymyslet nějaké schůdné řešení s dosažením přiměřených sklonových poměrů. Přesto jsme řešení nalezli. Museli jsme sice použít i trojcestné výhybky, ale na tak malém prostoru je nutné využít všech dostupných možností. Zákazníkovi se náš koncept líbil a tak jsme se dohodli na realizaci zakázky. Vzhledem k tomu, že je nyní rozdělaný jiný projekt, bude stavba zahájena až po jeho dokončení.
Zde jsou náhledy celkového plánovaného kolejového uspořádání: