Kolejiště TT L 200 x 140 cm – Výdřeva, pokládka korku a prvních kolejí

Práce na kolejišti pokračovaly rozměřováním výdřevy, na kterou byly použity dřevotřískové desky tloušťky 16 mm. Vzhledem ke složitosti kolejiště bylo výdřevy poměrně hodně a jejií rozměření a nařezání zabralo dost času. Jako základ slouží výdřeva pro skryté nádraží a pro viditelné horní nádraží.

Kvalita geometrie kolejiva Tillig TT není zrovna předpisová, ale nakonec se vše podařilo rozměřit a mohl jsem začít nalepovat korek.

V mezičase, kdy jsem čekal na zaschnutí lepidla, jsem si připravil přestavníky MP1. Z výroby (nechápu proč) mají kolíček nastaven na zdvih 6 mm. Na přestavníku se musí povolit dva šrouby, nadzvednou víko, odejmout jezdce, přesunout kolík do otvoru pro 3 mm zdvih, nasadit zpět jezdce a vše opět sešroubovat.

Jakmile lepidlo zaschlo a všechen korek na obou základních deskách a částech tratí byl položen, mohl jsem začít vyměřovat zhlaví horního nádraží pro jejich přilepení. Před přilepením bylo nutné napájet několik vodičů pro napájení a zpětné ohlasy, vyvrtat pro ně otvory a také přesně vyvrtat otvory pro struny přestavníků.

Na závěr jsem spojil obě zhlaví kolejemi a také položil všechny kusé koleje horního nádraží. Tím je toto nádraží, co se týče kolejí, hotové.

Mohlo by se vám také líbit...

Napsat komentář

Kolejiště na míru
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.