Ihned po dokončení a předání předchozí zakázky jsem začal pracovat na dalším kolejišti, a to na kolejišti ve tvaru L o rozměrech 200 x 140 cm. Ještě před zahájením prací jsem objednal veškerý materiál, abych se pak nezdržoval čekáním na případné nedostupné díly. Nakoupil jsem jednak veškeré komponenty pro digitální řízení od firmy Digikeijs
a také veškeré koleje a výhybky. Samozřejmě také přestavníky a potřeba bude i most. Nakoupené také mám dřevo na rám a výdřevu.
Tento týden jsem tedy nařezal desky na rám, ten jsem sestavil a vyvrtal otvory pro vedení vodičů a kabelů. Zákazník se nakonec rozhodl, že mu bude vyhovovat jednodílný rám a nebude potřeba oproti původní představě dělat rám dvoudílný. Určitě je to dobré rozhodnutí, protože kolejiště není nijak velké a jednodílný rám je konstrukčně daleko jednosušší.
Na závěr jsem připevnil kroužkové hřbety, které se mně na vedení vodičů nejlépe osvědčili.
Po Velikonocích mně čeká práce na položení základní desky pro skryté nádraží a vyřezání všech potřebných výdřev jako podpora pro vedení tratí.