Ještě než dorazily objednané koleje, tak jsem nalepil korek všude tam, kde se dalo.
Pak ale koleje přišly a já se mohl konečně pustit do výroby křížení.
Dalo to celkem fušku, ale ještě složitější bylo vymyslet, jak toto křížení správně elektricky zapojit. K tomu jsem musel udělat nějaké řezy navíc a kolejnice zpevnit malým kouskem desky plošných spojů, aby kolejnice držely správný tvar. Není to sice žádná nádhera, ale je to funkční a stejně to zakryje štěrk.
Hurá, je hotovo! Otestoval jsem to jedním vagónem, zda to někde při průjezdu příliš nedrncá. Pak bylo ještě potřeba naletovat přívody napájení. Těch musí být na jednom křížení 10!
V mezičase jsem si naznačil, kde budou umístěna návěstidla a vyřezal otvory pro sokly návěstidel.
Pak jsem vyznačil otvory pro jehly přestavníků a pro přívody, vyvrtal otvory, vyfrézoval drážky a mohl jsem začít osazovat zhlaví.
Obě zhlaví hlavního nádraží jsou hotová, takže jsem mohl pokračovat pokládkou staničních kolejí.
Poslední, co bych vám chtěl dnes ukázat jsou mosty, které si zákazník na své kolejiště vybral, a které dnes přišly. První dva byly složeny za pár minut, ale další tři jsou stavebnice a budou se muset slepit. Se zákazníkem se nyní domlouvám, zda si je slepí sám nebo to mám udělat já. Je to práce na několik hodin, takže to nevyjde moc levně. Uvidíme, jak se zákazník rozhodne.