Kolejiště H0 U 360×265 cm – Stavba rámu, nařezání výdřevy a korku

Stavba kolejiště byla záhájena – jak je zvykem – stavbou rámu. Nejdříve byly všechny desky přesně nařezány a do nejkratších desek byly vyvrtány otvory pro vedení vodičů a kabelů. Pak byly jednotlivé rámy smontovány.

 

Po dložení rámů byly vyvrtány zbývající otvory.

Poté jsem se pustil do práce s laserem. Na dřevotřískové desky jsem si namaloval tvary výdřevy a na korek tvary korkového lože. Dřevotřísku jsem pak vyřezal přímočarou pilou a korkové lože odlamovacím nožíkem. Také jsem si z korku nařezal díly pro vedení jednokolejných tratí a pro doplnění šikmých okrajů.

Pak přišlo na řadu složení všech 4 rámů do jednoho celku. K přesnému usazení rámů jsem opět použil naváděcí trny.

Poté jsem do rámu přišrouboval hřbety kroužkové vazby jako držáky vodičů a začal jsem připevňovat výdřevu na místa, kde bude trať v úrovni nula. Poté jsem se pustil do přilepení korků v místě točny a v místě hlavního nádraží.

To je prozatím vše. Nyní mě nejvíc brzdí dodávka kolejiva. Očekával jsem ji dříve, ale nějak to vázne. Tak snad příští týden dorazí. Problém je také s dodáním centrály. Počítal jsem s centrálou YaMoRC, ale zatím mají na stránkách nepříjemné slovíčko delayed. Tak snad to nebude na dlouho.

 

Mohlo by se vám také líbit...

Napsat komentář

Kolejiště na míru
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.