Stavba kolejiště byla záhájena – jak je zvykem – stavbou rámu. Nejdříve byly všechny desky přesně nařezány a do nejkratších desek byly vyvrtány otvory pro vedení vodičů a kabelů. Pak byly jednotlivé rámy smontovány.
Po dložení rámů byly vyvrtány zbývající otvory.
Poté jsem se pustil do práce s laserem. Na dřevotřískové desky jsem si namaloval tvary výdřevy a na korek tvary korkového lože. Dřevotřísku jsem pak vyřezal přímočarou pilou a korkové lože odlamovacím nožíkem. Také jsem si z korku nařezal díly pro vedení jednokolejných tratí a pro doplnění šikmých okrajů.
Pak přišlo na řadu složení všech 4 rámů do jednoho celku. K přesnému usazení rámů jsem opět použil naváděcí trny.
Poté jsem do rámu přišrouboval hřbety kroužkové vazby jako držáky vodičů a začal jsem připevňovat výdřevu na místa, kde bude trať v úrovni nula. Poté jsem se pustil do přilepení korků v místě točny a v místě hlavního nádraží.
To je prozatím vše. Nyní mě nejvíc brzdí dodávka kolejiva. Očekával jsem ji dříve, ale nějak to vázne. Tak snad příští týden dorazí. Problém je také s dodáním centrály. Počítal jsem s centrálou YaMoRC, ale zatím mají na stránkách nepříjemné slovíčko delayed. Tak snad to nebude na dlouho.