Práce na kolejišti po prvních testovacích jízdách pokračovaly štěrkováním kolejí. Nejdříve jsem zaštěrkoval oblast točny.
Poté jsem zaštěrkoval všechna zhlaví a pak všechny širé tratě. Je to titěrná a zdlouhavá práce a někdy je poloha u štěrkování taková … no prostě, jak se dá.
Kolejiště už bylo také vyzkoušeno na plně automatický provoz se všemi návěstidly. Perfektně již funguje závislost návěstidel a také úsek autobloku. Poslední věcí je příprava na instalaci přejezdů. Jeden bude se závorami jeden bez závor. Bohužel jsou přejezdy nyní nedostupné, takže jsem se zákazníkem domluvený, že budou doinstalovány v létě. Elektronika je ale na ně připravená a také překližka pro přípravu na přejezd.
Kolejiště bude koncem ledna předáno a nainstalováno u zákazníka. Další práce už budou na něm.