Ihned po předání předchozího kolejiště jsem se pustil do výrovy dalšího. Tím je malé kolejiště v měřítku TT o rozměrech 170 x 100 cm. Na toto kolejiště si zákazník dodal rám se základovou deskou. Rám je vyrobený z překližky a není příliš pevný. Na toto malé kolejiště ale snad bude dostatečný.
Práce jsem zahájil tradičně nařezáním korku a netradičně vyřezáním výdřevy na laseru, protože vydřeva bude vyrobena z 6 mm topolové překližky.
Jak to vypadá při řezání laserem můžete vidět na tomto videu:
Jakmile byla výdřeva hotová, bylo možné nalepit korkové podloží. Nejdříve velké části a potom boční díly se zkosenou hranou. Na jednokolejné trati samozřejmě pouze boční díly.
Došlo také na vyměření mostu a úpravu výdřevy pro jeho usazení.
Poté jsem začal s pokládkou kolejí ve zhlavích. Nejdříve jsem si vyměřil a na laseru vyřízl otvory pro struny přestavníků.
Poté jsem celé zhlaví poskládal do jednoho celku a vyměřil a vyvrtal otvory pro drátky k napájení srdcovek. Ty jsem poté připájel k plíškům napájející srdcovky.
Celé zhlaví jsem pak přesně usadil a nalepil.
To je zatím vše. Příští týden budu pokračovat usazením druhého zhlaví a pak montáží přestavníků MP1 a jejich zapojení.