Kolejiště TT 200 x 100 cm – Osazení návěstidel a poslední úpravy a testy

Na závěr stavby mně čekalo osazení návěstidel. Zákazník si zvolil zjednodušenou návěstní soustavu, tzn. odjezd je do širé trati a vjezdová a odjezdová návěstidla nebudou zobrazovat sníženou rychlost do odbočky přes výhybky. Návěstidla jsou od pana Němečka a jsou řízena dekodéry PeLi. Je to tedy trochu piplačka napájet ty tenké drátky na ten dekodér, ale není to nic, co bychom nezvládli. Návěstidla jsou připojena, ale nejsou napevno usazena, aby nepřišla při transportu k úhoně.

Jakmile bylo vše zapojeno, ihned jsem se vrhl na testování a kontroloval jsem, zda návěstidla zobrazují správné návěstní znaky a také se se správně shazují zpět na stůj. Zde je video z testů.

Pak už mně čekaly jen závěrečné práce – příprava pro osazení noh, které jsou opatřeny kolečky s brzdou

a na závěr vyřezání bočnic.

Nohy i bočnice se budou montovat až u zákazníka.

Tímto je celé kolejiště hotové. Stavba mně zabrala něco přes 2 měsíce a bylo na ní odježděno asi 15 hodin testovacích jízd.

Kolejiště bude nyní předáno zákazníkovi, který si ho dokončí do krásy. Pokud mně po dokončení zašle nějaké foto, rád ho zde zveřejním.

Mohlo by se vám také líbit...

Napsat komentář