Kolejiště H0 390×310 cm – Dokončení kolejiště

V minulém článku jste se mohli dočíst, že poslední věc, kterou bylo potřeba na kolejišti udělat a pro kterou se zákazník rozhodl dodatečně, byl systém pro jezdící autíčka Viessmann CarMotion. Začal jsem tedy připravovat silnice, do nich vyfrézoval drážky a do nich zasunul vodící drát. Také jsem musel udělat výhybky nebo chcete-li odbočky, zastavovací místa, instalovat magnety pro zpomalování a blikání blinkry atd. Vše nejdříve na zadních dvou panelech.

Pak přišla na řadu věc, na kterou jsem se já i zákazník už dlouho těšil. Spojení všech 4 panelů do jednoho celku. Nejdříve blylo ale nutné nainstalovat nohy s kolečky. Na každém panelu jich je 6.

Ihned došlo k provozní zkoušce, že všechno jezdí. Pár drobných chyb se našlo, ale na tak rozsáhlém kolejišti to není překvapující. Chyby se daly ale snadno odstranit a kolejiště tak 100% funguje.

Na předních dvou panelech chybělo zaštěrkování hlavního nádraží, oblasti kolem točny a částí zhlaví, takže to byl další úkol.

Poté jsem se pustil do stavby silnic na předních dvou panelech.

Silnice jsou již také zapojené a chybí je pouze otestovat.

Kolejiště je tímto hotové. Stavba zabrala necelých 6 měsíců, ale svým rozsahem to bylo velmi náročné a bylo na něm i několik věcí, které jsem dělal poprvé. Příští týden budu kolejiště testovat a na konci týdne bude předáno zákazníkovi. U zákazníka pak ještě budou dokončeny některé drobné práce, které nebylo možné udělat před převozem kolejiště a je udělána pouze příprava (např. instalace mechanických návěstidel apod.).

 

Mohlo by se vám také líbit...

Napsat komentář