Kolejiště H0 390×310 cm – Dokončení kolejiště

V minulém článku jste se mohli dočíst, že poslední věc, kterou bylo potřeba na kolejišti udělat a pro kterou se zákazník rozhodl dodatečně, byl systém pro jezdící autíčka Viessmann CarMotion. Začal jsem tedy připravovat silnice, do nich vyfrézoval drážky a do nich zasunul vodící drát. Také jsem musel udělat výhybky nebo chcete-li odbočky, zastavovací místa, instalovat magnety pro zpomalování a blikání blinkry atd. Vše nejdříve na zadních dvou panelech.

Pak přišla na řadu věc, na kterou jsem se já i zákazník už dlouho těšil. Spojení všech 4 panelů do jednoho celku. Nejdříve blylo ale nutné nainstalovat nohy s kolečky. Na každém panelu jich je 6.

Ihned došlo k provozní zkoušce, že všechno jezdí. Pár drobných chyb se našlo, ale na tak rozsáhlém kolejišti to není překvapující. Chyby se daly ale snadno odstranit a kolejiště tak 100% funguje.

Na předních dvou panelech chybělo zaštěrkování hlavního nádraží, oblasti kolem točny a částí zhlaví, takže to byl další úkol.

Poté jsem se pustil do stavby silnic na předních dvou panelech.

Silnice jsou již také zapojené a chybí je pouze otestovat.

Kolejiště je tímto hotové. Stavba zabrala necelých 6 měsíců, ale svým rozsahem to bylo velmi náročné a bylo na něm i několik věcí, které jsem dělal poprvé. Příští týden budu kolejiště testovat a na konci týdne bude předáno zákazníkovi. U zákazníka pak ještě budou dokončeny některé drobné práce, které nebylo možné udělat před převozem kolejiště a je udělána pouze příprava (např. instalace mechanických návěstidel apod.).

 

Mohlo by se vám také líbit...

Napsat komentář

Kolejiště na míru
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.