Ano, všechny koleje jsou již položeny, ale postupně:
Nejdříve bylo potřeba dokončit elektriku na obou polovinách horního nádraží.
To pak umístit na podpěry a napevno přilepit k základní desce.
Poté následovaly práce na dvokolejné i jednokolejné trati, t.j. výdřeva, nalepení korku a pokládka kolejí. V mezičasech a technologických pauzách pak i nějaké to štěrkování.
Na závěr bylo potřeba přeřezat koleje v místě spojení obou panelů. Zde to bylo složitější, protože se jednalo celkem o 14 kolejí!
Kolejiště má tedy všechny koleje položené. Bylo na to použito celkem 105 kusů flexikolejí a asi 60 výhybek. Celkem se tedy jedná o více než 100 metrů kolejí. Oba zadní panely byly odděleny od sebe a postaveny na bok, aby na nich mohla být udělána elektrika, což je úkol na příští dny. Po jejím dokončení budou všechny 4 panely spojeny do jednoho celku a započne pečlivé a zdlouhavé testování.
Zákazník v průběhu prací rozšířil své požadavky také o jezdící autíčka, takže budu řešit i tuto velmi zajímavou a efektní záležitost.