Práce pokračovaly pokládkou dalších kolejí na zadních dvou panelech a také byl proveden test průjezdnosti naklopených oblouků.
Další prací bylo zaštěrkování zhlaví u přechodu mezi levým předním a levým zadním panelem a poté provedení řezu mezi panely.
V mezičase byly připevněny přestavníky na pravý zadní panel.
Dalším úkolem bylo spojení obou zadních panelů, položení kolejí přes spoj, zaštěrkování a řez kolejí v místě spoje.
Všechny koleje v úrovni „nula“ jsou tímto položeny a tak mně čekalo rozměření, nařezání a postupné stavění tratí vedoucích do horního nádraží a také položení korků a kolejí v horním nádraží.
Pak přišla na řadu instalace přestavníků, připevnění svorek, dekodérů a kroužkových hřbetů pro vedení vodičů na obou částech horního nádraží.
To je zatím vše. Práce pokračují pomalu, ale jistě kupředu. Plán dokončit kolejiště ideálně do konce února se ale nejspíš nestihne. Ale uvidíme. Ještě mně čeká hodně práce a hlavně hodně testování kompletně sestaveného kolejiště.