Kolejiště H0 390×310 cm – Pokládka kolejí hlavního nádraží

Korky byly položeny, takže jsem se mohl pustit to pokládky kolejí. Nejdříve levé zhlaví hlavního nádraží.

Jakmile byla levá část položena, přišla na řadu pravá strana včetně točny.

Jak můžete na fotografiích vidět, mimo točnu byla také osazena popeleční jáma, kontrolní jáma, která bude umístěna v rotundě výtopny a také olejová vana.

Protože u této práce jsou nutné jednodenní technoligické pauzy pro schnutí lepidla a také mám omezený počet svorek pro pokládku kolejí, tak v mezičase jsem instaloval přestavníky výhybek levého zhlaví. Usazení přestavníku musí být velmi přesné a je třeba přestavník ihned vyzkoušet, zda jazyky výhybky správně doléhají v obou polohách k oporné kolejnici. Navíc u klasických výhybek je nutné použít zdvih přestavníku 6 mm, kdežto u angličanů pouze 3 mm.

Obě strany hlavního nádraží jsou téměř dokončeny. Chybí pouze střední část kolejí. Ty se položí až po spojení obou panelů k sobě. Poté budou všechny koleje položeny a po zaschnutí rozřezány v místě přechodu obou panelů. Tím se docílí přesného přechodu kolejí a poté mohou být panely opět rozloženy.

Mohlo by se vám také líbit...

Napsat komentář