Kolejiště H0 390×310 cm – Pokládka korků a zhlaví na zadních panelech

Práce pokračovaly pokládkou korků a následně zhlaví na pravém zadním panelu.

V mezičase, kdy jsem čekal na zaschnutí lepidla, byla naprogramována zbývající návěstidla.

Poté přišel na řadu další zajímavý prvek kolejiště, a to klopené zatáčky na okružní dvojkolejné trati. Naklopení jsem vyřešil pokládkou několika vrstev tvrdého papíru do oblouku, kde má být naklopení. Papír jsem vyřízl na laseru a poté nalepil na patřičné místo. Dle normy NEM je v naklopené zatáčce horní kolejnice u měřítka H0 o 1 mm výš, což jsem dodržel.

Po nalepení papíru byla nalepena také kolej a po zaschnutí vyzkoušeno, zda je naklopení dostatečně patrné.

Po nalepení všech kolejí bylo provedeno zaštěrkování kolejí v blízkosti přechodu obou panelů a po zaschnutí proveden řez kolejí.

Poté přišel na řadu levý zadní panel a postup byl stejný jako u pravého zadního panelu, tedy nejdříve korek, pak zhlaví, klopená zatáčka a ostatní koleje. Ne vše je ale v tuto chvíli hotové.

V mezičasech, kdy schlo lepidlo jsem ještě zaštěrkovával hlavní nádraží.

A také se pustil do prvních prací na horním nádraží. Zatím jen vyříznutí základních desek a nalepení nějakých korků.

Třešničkou na dortu pak bylo, že na otestování přišli nějaké komponenty na Faller Car System, což je systém, kdy autíčka jezdí po vytyčených dráhách. Udělal jsem si 2 zkušební dráhy a otestoval si především jaké minimální poloměry autíčko zvládne projet a také jaké zvládá stoupání. Testovat ještě budu místo pro odbočení (jakousi výhybku) a zastavovací místo.

 

Mohlo by se vám také líbit...

Napsat komentář

Kolejiště na míru
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.