Práce pokračovaly pokládkou korků a následně zhlaví na pravém zadním panelu.
V mezičase, kdy jsem čekal na zaschnutí lepidla, byla naprogramována zbývající návěstidla.
Poté přišel na řadu další zajímavý prvek kolejiště, a to klopené zatáčky na okružní dvojkolejné trati. Naklopení jsem vyřešil pokládkou několika vrstev tvrdého papíru do oblouku, kde má být naklopení. Papír jsem vyřízl na laseru a poté nalepil na patřičné místo. Dle normy NEM je v naklopené zatáčce horní kolejnice u měřítka H0 o 1 mm výš, což jsem dodržel.
Po nalepení papíru byla nalepena také kolej a po zaschnutí vyzkoušeno, zda je naklopení dostatečně patrné.
Po nalepení všech kolejí bylo provedeno zaštěrkování kolejí v blízkosti přechodu obou panelů a po zaschnutí proveden řez kolejí.
Poté přišel na řadu levý zadní panel a postup byl stejný jako u pravého zadního panelu, tedy nejdříve korek, pak zhlaví, klopená zatáčka a ostatní koleje. Ne vše je ale v tuto chvíli hotové.
V mezičasech, kdy schlo lepidlo jsem ještě zaštěrkovával hlavní nádraží.
A také se pustil do prvních prací na horním nádraží. Zatím jen vyříznutí základních desek a nalepení nějakých korků.
Třešničkou na dortu pak bylo, že na otestování přišli nějaké komponenty na Faller Car System, což je systém, kdy autíčka jezdí po vytyčených dráhách. Udělal jsem si 2 zkušební dráhy a otestoval si především jaké minimální poloměry autíčko zvládne projet a také jaké zvládá stoupání. Testovat ještě budu místo pro odbočení (jakousi výhybku) a zastavovací místo.